Udžbenik Muzička/Glazbena kultura sa CD-om za treći razred devetogodišnje osnovne škole i dalje kroz svoje sadržaje nastoji raditi na ostvarivanju postavljenih muzičkih odgojno-obrazovnih ciljeva.
U toku godine planirana je obrada petnaest pjesama pjevanjem i sviranjem, deset muzičkih igara koje uključuju pokret, petnaest brojalica, te slušanje i upoznavanje sa najmanje petnaest kompozicija.
Predložene pjesme za treći razred odgovaraju opsegu dječijeg glasa, po sadržaju i karakteru interesantne su i bliske djeci ovog uzrasta.
Muzičke igre sastoje se iz osnovnih pokreta: hodanje, poskakivanje s plesnim elementima, te kretnji ruku kao što su: pljeskanje, tapkanje, okreti.. Muzičke igre pomažu i tjelesnom odgoju i upoznavanju narodne muzičke tradicije.
Predložene brojalice imaju različit sadržaj (neke su iz kategorije „iracionalnih“), složeniji ritam i metriku u odnosu na prvi i drugi razred, pa su u razvoju djeteta u ovoj oblasti od neprocjenjivog značaja. Kako spadaju u dječiju igru, ali i tradicionalno dječije stvaralaštvo imaju veliki značaj u razvoju muzikalnosti djeteta najmlađe dobi.
Kroz slušanje kompozicija predviđeno je upoznavanje muzičke umjetnosti i muzičke literature iz svijeta.
U oblasti dječijeg stvaralaštva u trećem razredu, udžbenik učenike / učenice upučuje na korištenje Orffovog dječijeg instrumentarija, priručnih i improviziranih instrumenata, podstiče ih da izmišljaju priče ili naslikaju seriju slika koje će sada znatno samostalnije sami moći uz pomoć instrumenata „oživjeti“.
Udžbenik Muzička/Glazbena kultura sa CD-om za treći razred devetogodišnje osnovne škole odobren je od Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke i kao takav koristi se u većini škola u Federaciji Bosne i Hercegovine.